kitapkokusu_ benim çok ileri dereceydi uğraştım düzeldi siz de deneyin. Batık tırnağın o batan yerini tırnak makası ile kaldırdım merhem sürdüğüm pamuğu oraya ittirdim mercimek büyüklüğünde. Bunu ama haftalarca yaptım . Her duş sonrası o pamuğu yeniledim.batık tırnak kalkık durunca tırnak yatagından batmadan uzadı. Ordan kurtulunca düzeliyor. Bidaha da orayı dipten kesmedim