4 ay 3 haftalık bebeğim bu gün aşıya gittik kilosu 5600 60 cm doğum kilosu 2900 den 2700 düşmüştü 47 cm doğdu sınırın altında dedi hemşire bu gün doktora gönlendirdi o kadar üzgünüm ki yogunluk mama ile besleniyor doğru düzgün sütüm yok vicdanımdan kahroldum kız bebeğim ilk kızım da çok emmedi ama kilo sıkıntısı yaşamadık hiç sanki bu ay çok iştahli değil öyle hissediyorum neyden kaynaklı ne olablr 🥺 her gören zayıf diyor