arkadaşlar bebeğim memeyi kesinlikle tutmuyor, desteksiz olduğum için oturup sağım yapmaya da çok vaktim olmuyor ancak sabah akşam sağabiliyorum ve onu yapamadığım zamanlar da oluyor. elektrikli pompa daha iyi çektiği için eller serbest de kullanamıyorum.
merak ettiğim şu;
sadece sağım yaparak da süt artar mı?
değecekse biraz daha çabalayabilirim ama benimki 3 aydır 10 cc’yi geçmiyor umutsuzluğa kapılıyorum. aile hekimliği hemşiresi sağımla sütün kesilir dedi moralim daha da bozuldu.