Merhaba hanımlar, daha öncede post açmıştım tek uyku için 18 aylık oldu hala iki uyku yapıyor bi süre geceside çok iyiydi o yüzden tek uykuya geçmeyi bırakmıştım, gece bozuldu saat başı kalkıyo 2 uyku yapmıyo zorla uyutuyorum, tek uyku yaptırıyorum 11 buçuk 12 12 buçuk bu saatlerde uyutmayı denedim farklı günlerde 1 saat bile uyumuyo asla geri uyutuyorum max 15 dakika . Duş denedim, parka gittik geldik duş yaptırdım hiç bi sonuç alamadım. Hadi iki uyku yap 11 de bile uyutamıyorum 11 buçuğu buluyo ikinci uykuya anca 5 te uykusu geliyo. Yani bu nedir böyle 18 ayla mı alakalı ben napıcağımı şaşırmış durumdayım. Ek olarak iki uyku yaparsa 10 gibi uyuyo sabah 6 6 buçuk uyanış. Tek uykuda 7, 7 buçuk 8 uyuyo , sabah 7 7 buçuk uyanış. Her ikisinde de gece 100 kere kalkıyo. Ben napıcam tek uykudan devam mı bi düzene oturacak mı