O hatayı bir kere yaptım bir daha da yapmam. Oğlum 9-10 aylık civarıydı ve 7de uyuyordu. Normalde uyku saati asla dışarı çıkmam, eve de misafir almam. Eşim çok ısrar etti gel gidelim dedi. Bak çocuk uyumaz ses olur huzursuz olur dedim dinlemedi. Neyse oğlumu bebek arabasında uyuttum, henüz düğün başlamamıştı. Müzik çalmaya başladığı an çığlık çığlığa uyandı çocuk ve apar topar eve döndük.