Bebiş altı aylık olcak o emme sesine bitiyorum ben 😀😀
Hiç strese girmedim yetecek mi yetmeyecek mi diye o yüzden sorun olmadı
Bu konuda tek şikayetim istediğim kıyafeti giyememek 🥹 çok zor oluyor dışarda konforum bu yüzden kısıtlı
sizde lütfen sıkıntıya girmeyin mama vermek isterseniz de mama verirsiniz sizi ilgilendirir ( çevreden kötü yorum gelirse diye söylüyorum)