Arkadaşlar bebeğim hiçbir şekilde meme almıyor artık çok nadir teklif eder oldum çünkü bıkkınlık geldi ağlaya ağlaya memeyi ağzına sokmuyor bile. Daha çok küçük bırakmak da istemiyorum sağım makinemi kullandım çok az süt çıkmaya başladı emmediği için azaldı sanırım biraz geç kaldım sağım içinde.. napsam sizceee???