morbebek sakın sakin sürüm.gelmiyor deme sakın sütüm var de hep kendimce dus al çok sunic baya 3 lt su iç emzirdikten sonra ve emzirmeden önce hep su iç kuru dut çayı yapın gün içinde tahinli helva kahvaltıda tahin pekmez bol bol.hurma yiyin daha yenisiniz inanın 10 güne sütünüz dolup taşacak Allah’ın izniyle Rabbim onun rızkını verecek size yeterli çabalayın. Emzirirken bebeğinize bakın aşkla sevgiyle hormonlarınız tavan yapsın 🌸☺️ birde düzenli mesela sabah 8 gibi yada akşam 10- 11 gibi sağın bu düzende giderseniz mükemmel.bir süt akışı olacak 4. Ayda bebeğiniz etrafı kesfedecegi için çok istekli emmeyecek ama siz vazgeçmeyin sonra memelerinin hafif terbiye olacak yumusayacak korkmayın o zamanda bebeğiniz emdikçe talep.ettikce.sut akışı olacak yok diye sakın düşünmeyin. Tebrik ediyorum anneliğinizi şimdiden 🥹❤️