Suudeee merhabalar çocuğunuzun yaşı gayet ideal çalışan bir anne olarak benimki 22 aylıkken başlamıştı kreşe.Bende başvurdum bugün eksik belge var şeklinde sms gelmiş, %100 belgeleri yüklemiştim aslında.Onaylandığını yazmışsınız nereden baktınız acaba benimkinde bir sorun mu var başvurular bitmeden halledeyim hemen