3247 her hastane ve doktor yapmıyor çoğu devlet 2 yaşına kadar beklesin diyor yani doktorla konuşmanız lazım ben 2.5 aylıktı (devlet yapmıyoruz dedi) eve sünnetçi getirdik çok rahat geçti hızlı iyileşti (yapışma oldu ama sünnetçi yeniden geldi) 2 sene olacak yakında bin tl ödedik