Kızlar bebeğim 10.5 aylık geçen hafta birden ateşlendi acile gittik idrarında eser miktarda enfeksiyon var dedi birkaç gün sonra vücut döküntüsü başladı
Çocuk doktorumuza götürmüştük o da altıncı hastalık olduğunu söyledi
Enfeksiyonu ne durumda diye idrar istedi tekrardan ama iki gündür uğraşıyorum alamıyorum
Saat 13.00 dan beri çiş yapmıyor şuan saat 17.50 sizce normal mi çok telaşlıyım
İdrar almak için olan posetlerden kullandim ama alamiyorum zaten sık çiş yapmadığı için de yakalayamıyorum o anı
Ayran su icirdim onlari da çok az icti lütfen bana yardımcı olur musunuz