mlkekyaa0gmailcom 3 ay önce sezeryan dogum yaptım ve adet olmadim henüz. Göbeğim halen çok var sizce ne zaman geçer veya gecermi
TalentedMom mlkekyaa0gmailcom sezeryan göbeği biraz zor gidiyor benim ilk doğumdan vardı gitmedi 2.sezeryanı oldum spor yapıyorum inşallah gider