aslanveannessi Kızlar doğum sonrası bacaklarımda ve popomda çok fazla selülit oluştu hatta löpidem görüntüsü gibi çok fazla. Onu kapatmak için nasıl bir mayo önerirsiniz link atar mısınız memnun kaldığınız model ve markaları. Şimdiden çok teşekkürler
TalentedMom aslanveannessi link atmak yasak ama ya etekli ya da şortlu mayolar tercih edebilirsin taytlı olanlara da bakabilirsin
CuteBadesMama aslanveannessi doğumdan sonraki ilk sezonda 5 aylıktık, benimde doğum kilolarım duruyordu etekli 2 mayo almıştım Koton’dan birde şort giyiyordum diğer olanların altına.
Tugcebb aslanveannessi ben norml yüzücü mayosu altına aynı renk deniz şortu giyiyorum. En son hamileyken öyle yaptım büyük ihtimalle yine öyle yaparım. Benimde bacak çatlaklarım çok fazla. Öyle rahat ediyorum