use1234 çok kısa bir süre önce 27 aylık bebemle 15 saat kadar yolculuk yaptık. İlk yolculuğumdu. 1 gece öncesinde stresten sabaha kadar kustum 😂😂
Akşam saat 6 ya bilet almıştık. 2 saat yiyecekler ile oyaladım. Biraz dışarıyı izledi biraz bir şeyler yedi. Zaten 8 civarı uykusu geldi. Uyudu. Sabaha kadar da uyudu. Sabah saat 7 civarında uyandı. Zaten 9 gibi de biz indik. Sabah uyanınca da ilk mola verdiğimiz yerde simit poğaça vs aldık. Uyandıktan sonraki 2 saatlik süreçte de onlarla oyalandı.
Açıkçası aşırı güzel bir yolculuktu giderken de gelirken de.
Sadece giderki firmanın koltukları genişti. Çok rahat uyudu.
Dönüş firmasının aşırı dardı. Sığmadı çocuk.
Sabaha kadar uyudu ama döndü durdu. O döndükçe ben hep tetikteydim tuttum düşmesin diye. Hatta 2 kez düşüyordu yakaladım. Koltuklar çok önemli. Ve biz 2 koltuk almıştık tabi. Küçük bir yastık, üzerine küçük bir battaniye aldım. Otobüsün içi çok soğuk oluyor çünkü. Ben aşırı üşüdüm.