maybeybi Ankara’da oturmuyorum bilgim yok. Şahsi fikrim bireysel ustadan uzak durun ben rezil oldum. Amcası öldü, annesi ayağını kırdı kendisi trafik kazası geçirdi böyle böyle bahaneler bitmedi. Bahane diyorum çünkü trafik kazası geçirdim her yerim kırık dediğinde adamı sapa sağlam turp gibi gördük sokakta 😅 geldiği günler kahvaltısı, çayı,kahvesi, öğlen yemeğini eksik etmedim en az üç çeşit yaptım yeterki şu iş bitsin baya çaba sarf ettik. Sonuç en son eşim girdi baştan savma elinden geldiğince yaptı.