Benim kızım kadar yemek reddeden yoktur gerçekten her gün ağlayarak geçiyordu doğduğundan beri iştahsızdı kan değerlerine baktırdım demiri yerlerde demir takviyesi yazdı doktor bende demiri en yüksek besinler verdim mama sandalyesini gördüğü an ağlıyordu bayramda 1-2 farklı şehre gittik dışarıda hep ağzını açtı insanlara vs bakarken sonra eve dönünce kendi yediğini fark ettim mama sandalyesinden kaçmadı artık bende hiç zorlamadım şimdi 2-3 lokma yiyor yavaş yavaş