zeynep1401 zor olmadı çok çabuk adapte olduk. anne sütünü zaten bırakmıştı, nadiren gecede bir kere mamaya kalkıyordu. Odası ve yatak odamız çok yakın, kapıları açık bırakıp mama için ağladığında ya da sabah uyandığında kolayca duyuyorum sesini. Ama tabi her bebek bir değil, sizinki emdiği için nasıl olur bilemiyorum.