minikkusunanne gecen yazdı korona vardı yine, bu senede bi varyant var sanırım yine yayılan o yüzden test yapılıyor bizdede hepsi yapıldı. Ateşi en son 43 gördüm ben ama Allahıma şükür birşey olmadı. Birde bizim kan temiz dendi akşamdan ateş alev öteki sabaha kadar bekledik evde sonra ben güvenmedim dr ve sabah olunca kendi dr gittim bir baktu crp 135 ve bir gecede böyle çıkmaz dünkü kan nasıl göstermez bunu dedi şok oldum. İyileştikten sonra dedi ki bu enfeksiyon ve ateşle kötü şeyler olabilirdi dedi ama hastaneye yatmıssınız daha birşey olmaz. Ağlaması canı azlığından ve muhtemel vücudu savaşıyor şuan aslında iyide birşey merak etmeyin iyi olacaksınız