Rabiiul terlemedi ya ben sadece denize girerken kullandım, zaten denizden çıktıktan sonra hemen islak mayoyu çıkarıp tatlı suyla duruluyordum geçen yaz dokuz aylıktık. Sahilde denize girme dışında mayo ile tutmadım, müslin pançolar çok işime yaramıştı sahilde özellikle şapkalı olanları hem terlemiyor hem de güneşten koruyor.