colbebesi ela2020asil2026 3 ay 5 günlüğüz emme reddimizi aşmak üzereyiz umarım bi daha yaşamayız onun dılında genel durumu iyi çok zorlamıyor beni kıxım 🥰 daha kilo boy ölçmedik yarın bakalım en son geçen ay 5600 dü
balimsid ela2020asil2026 biz de 3 ay 5 günlüğüz ele geliyor çok şükür artık yenidoğan kadar zorlanmıyorum
ela2020asil2026 colbebesi Aaaaaa 4 martta mı doğum yaptınız bende öyle oğlum var benimde ☺️ benim iki numara tabi☺️ sizin ilk bebiş mi?
colbebesi ela2020asil2026 5 martta yaptım yanlış söylemişim 3 ay 4 günlükmüşüz 🙂 ikinci bebeğim ilki 9 yaşında :)
colbebesi balimsid bu ay meme reddi yüzünden az kilo almışız 600 gr 6200 olduk sadece anne sütüyle mi besliyorsun sen
balimsid ela2020asil2026 benim 6 Mart bazı aylar 31 çekiyor ya ondan hesaplıyorum acaba yanlış mı oluyor öyle 😅
ela2020asil2026 colbebesi Sende fazla ara vermişsin benimki de beş yaşında kızım ☺️zor geldi sil baştan ☺️
balimsid colbebesi ay çok güzel kilo almış bizim 3300 doğdu ama çok kilo verdi 2800e düştü korkuttu bizi şimdi daha yeni 6 kilo civarına geldi sağlıklı olsunda dert etmedim sizinki maşallah iyi almış toparlamış nazar değmesin
colbebesi balimsid teşekkürler sizinkine de maşallah bizim sarılık oldu ondan çok panikledik hep emzirdim arada mama da verdim ama geçen ay meme reddi yaşadık aşılardan sonra kilo pek almadı bence bakalım yarın göreceğiz 🙂
balimsid colbebesi benim de sarılık oldu çok şükür hastaneye yatmadan emzirerek hallettik biz de gitsin geri gelmesin 3. Ay aşısı yaptırırdınız mı
ela2020asil2026 hghg Evet katılıyorum sana birde benim oğlan koala 🐨 gibi bana yapışık çok zorlanıyorum 😂
balimsid ela2020asil2026 benimki de öyle zaten sıcak bir de ama çok özleyeceğim kucağıma sığındığı günleri o yüzden şikayet edemiyorum
hghg ela2020asil2026 emzirmede zorluk yaşadınız mı sizde son zamanlarda ya biz son zamanlarda zorlandık emmek istemiyor bazen ağlıyor