semaclb biz de bir bacakta gelisim geriliği digerinde çıkığa meyilli var ama 3. Hafta da o meyilli olan çok şükür düzeldi biz her ay röntgen çekiliyoruz doktor istiyor bugün de gittik tekrar cekildik çok şükür herşey yolunda gelisimi güzel ilerliyor çıkaracaktı bandaji ama riske atmayalim 1 ay sonraki kontrolde çıkarıp ayakkabıya geçeceğiz dedi
süreç uzun oluyor dedi basta bize doktor ortalama 3 ay bandaji 3 ay ayakkabıyı duzelmesse gerekirse yuremeye basladimi ayakkabiyi gece kullancaz dedi yani 1 1 buçuk yaşına kadar gidiyor süreç herhalde inşallah biran önce iyileşir tüm bebekler