Merhaba ! Topuk kanında Fenilketonüri değerimiz ilk olarak
2,5
İkincisinde 2.2 gelmiş dün arandık
Hemen metabolizma doktoruna gittik ve tekrar kan verdik , sonuçların çıkmasını bekliyoruz.
Çok ama çok kaygılıyım yüreğim yangın yeri
Zaten hipotiroidle ilgili takipteyiz bir de bu çıktı şimdi doktor yanlış çıkma ihtimali yüksek dedi inşallah öyle okur yaşanyalardan yorum bekliyorum