hghg Doğum sonrası göbeğimde sarkma değilde böyle yumuşaklık oldu kızlar pelte gibi😂 Öneriniz var mı bunun için bacılarım 3 ay oldu doğum yapalı
yurdagl hghg benimde 4 ay oldu doğum yapalı. Benimde alt karın yumuşak. Sanki bir parça getirip karnıma dikmişler gibi hissediyorum. Sezaryan oldum ben. Siz ?
mrscakir hghg sadece sporla geçiyor 🥲 zayıf birisi olduğum için çirkin duruyordu ve fazla kafaya takmıştım 🥲 doğumdan 5 ay sonra spora gittim, 3 ayda gitti 🥳
asilhanmoms yurdagl benim yanlarim oyle oldu elimle tutabiliyorum korse ise yariyor diyorlar korse takmayi deneyecegim
bebikoluturtle hghg valla ben 13 ay oldu doğım yapalı normal yaptım karnım mayalanmış hamur gibiydi ki 50 kiloydum doğururken şuanda 42 43 falanımdır 6. Aydan önce düzelmedi puf puf duruyodu😂
incihanim_ hghg benim de öyle canım 4 ay olucak doğum yapalı korse kullanmanı öneririm çok işe yarıyor gerçekten
bebikoluturtle hghg yok ya bişey yapmaya hiç vakrim olmadı😂😂baktı benden hayır yok kendi kendine düzeldi
Mixleydi mrscakir peki spor yaparken zayıfladınızmı ekstradan benimde göbeğim çok var kilo vermek istemiyorum ama göbeğimde gitsin istiyorum
mrscakir hghg bird-dog, pelvik tilt, diz destekli yan plank bu hareketleri araştırabilirsiniz, mekikte çok iyi oluyor düzenli yaparsanız tabiki kiloya ve yemeniz içmenize de bağlı ama düzelir ☺️
sweetbabyyy hghg yok ne sporu vaktim yok malesef 😀 bebeğim uyusun diye her gün yürüyüşe çıkıyorum o kadar 🙂