patlakprezervatif Kullanım şartları ya da kurallara güncelleme gelecek mi? Bununla bir çalışma yapıyor musunuz? Kullanım şartlarının arasında link paylaşımı yasaktır yazıyordu ama link paylaşımının serbest olduğunu da yine yetkililer söyledi. Ya da kurallar değişebilir olduğu için mi netlik kazanmıyor?
lAmMelodi patlakprezervatif Bence evet daha tam oturmadı kurallar sanırım deneme yapılıyor ola bilir.Sonucu merak ediyorum.Mesela renkler hep bu şekildemi kalacak yoksa yine değişe bilirmi bunuda merak ediyorum.
metekaanmomm patlakprezervatif bence aynı soruyu bir kişi defalarca sorup, insanlara zaman kaybettirimesin. Konu aynı, başlık aynı yetinmeyip tekrar terkar post acamasin
AtesPerisi patlakprezervatif Renkler eski haline geri gelsin böyle alışamadık daha eski hali daha iyidi
KendiEvimdeDeplasmandayim patlakprezervatif ben geçen gün link attım uyarı almadım, dediğin gibi şuan serbest ama tüm kurallar üzerinde çalışma yapıyorlarsa en son güncelleyecekler sanırım.
patlakprezervatif lAmMelodi renk değişiminin bir karara bağlanamadığı belli oluyor. Ve uğraşıyorlar bu çok açık. İlgileri için teşekkür ederim. Ama kuralların belirsizliği bunu daha çok merak ediyorum.
patlakprezervatif metekaanmomm onunla ilgili zaten kurallar tanımlı buna yeni bir tartışma açanlar uymuyor 😅. Onunla ilgili de denk geldiğim aradıkları konuyu bulamamış olmaları. Arama formunun değişmesinden kaynaklı oluşmuş
patlakprezervatif AtesPerisi bunun kurallar ya da kullanım şartları ile ilgisi yok ki 😊. Değişiklik yapılmaya çalışıyorlar.
metekaanmomm patlakprezervatif yok kuzu ya, bı soruyu aynı kişi, iki üç kere sormalik açıyor ya onu diyorum
beybitolat patlakprezervatif bende geçen link paylaştım sorun yaşamadım ama tabi ne yapıyorlar bilmiyorum
beybitolat patlakprezervatif hahshshshshhs birşeyler tam oturunca belki bilgilendirme yaparlar ekstra. Anket tarzında aslında bazı konular da bize seçim yaptırılsa daha güzel olur
adm Merhaba, bazı kuralları kaldırdık. Gözlemliyoruz istismar olursa yeniden değerlendireceğiz. Baktık forumun genel sağlığını etkilemiyor, kurala veda etmiş olacağız. Yapıcı geri bildirimleriniz çok değerli, teşekkürler.🙏🏻
bulutlarinsesi adm akşamları çalışma oluyor sanırım ben sayfada hata alıyorum. Geçen başlık açmıştım dünde aynısı oldu. 20-23 saatleri arasında falan. Opps ile başlayan hata ardından girebilince wiki pedya gibi yazı okuyor tüm ekran. 4-5 defa gir çık yapıyorum. Geçmiyor. En son sabaha düzelmiş oluyor