aysegul5334 ben emziğe iğne ile delik açtım birkaç günde delikleri arttırdım fark etti kötü meme falan dedi ama tiksinmedi . Sonra baktım olmuyor ucundan kestim bir süre de öyle emdi beğenmedi ama bırakmadı . Sonra da baktım kendi tiksinmeyecek bu meme artık çok kötü bak bozuk tamir olmaz dedim çöpe attık beraber