@Tulay benim iki görümcem var küçük olan bir iki kere dedi kimseye emanet etmem kızımı dedim ama büyük görümceme gözüm kapalı emanet ederim kızımı çok seviyo farkındayım gözlerinin içi parlıyo severken hayatta incitmez kızımı. Kızımda görümcemi çok seviyo görünce yerinde durmuyo sürekli galasına gülüyo bizi bile gözü görmüyo. Biraz daha büyüdüğünde görümceme bırakırım zaten kendiside çok istiyo ama bunun için bensiz kalabilicek yaşa gelmesi gerek Allah’tan evler arası mesafe 10 dakika yürüyerek bişey olsa hemen alırım. Bence sizde çok büyütmeyin oda heves ediyo heyecanlanıyo sizin elinizden bebeğinizi almaz korkmayın ayrıca siz ne zaman isterseniz o zaman verirsiniz bu konuda da siz haklısınız.