Kerem0210 kitapanne ben de aynı durumdayım eşimin doğum günü babalar günü ve oğlumun doğum günü hepsi birbirine çok yakın ne yapacaksınız z😀
kitapanne Kerem0210 ikizlerim 1 yaşına girecek o yüzden aile içi minik kutlama yaparız. Eşimin doğum gününde yemeğe çıkarız. Babalar günü içinde evde bir şeyler yaparım diyorum ama bakalım
Duyulurum Aklimideliricem evet çok güzel yapıyorsunuz, öyle olmalı anneler/babalar günü. Yemek yap temizlik yap topla çocukların her şeyiyle ilgilen al sana çiçek 💐hiç oldu mu şimdi 😅
kitapanne accountant kaçuvu sayenizde fark ettim. Teşekkür ediyorum 💖 çok güzel ve anlamlı bir hediye olmuş sayenizde benimde kafamda ışık yandı 🌸🌸
kitapanne linosko1 21 Haziran’da. Saat olabilir ben bileklik bakıyordum ama çok emin olamadım. Birde bağış yapan biri vardı. O da çok hoşuma gitti. En kötü dondurma yemeye gideriz 😅