Rmys_27 bence kilosu gayet normal her bebek tombiş olmak zorunda değil. Kızım da 2670 gr doğdu şu anca 6200 civarıdır cumartesi gideceğiz doktora. Ben de sadece emziriyorum, mama için doktorumuz dedi ki, mama ilaçtır, kafana göre ilaç vermiyorsan kafana göre mama da veremezsin ben söylemeden. Sütünüz varsa mamaya başlamayın sakın, süt yoksa tabi ki mama da verirsiniz ama bu kararı doktor versin. Bence gayet sağlıklı bir bebek, hepsi kendi hızında büyür bizimkiler fit olmayı tercih ediyor diyelim ♥️