Hanımlar merhaba oğlum 17 aylık. Bu ikinci kez Krup oluşu. Doktor viral dedi parklara çıkmaya başlayınca oralardan bulaşmış olabilir ciğerde bişey yok dedi hava verdiler hastanede. 3 günlük de azitro antibiyotik verdi nasıl bi enfeksiyon var boğazda bilmiyoruz ciğere inmeden müdehale edelim 3 gün sonra yeniden bi getir dedi. Ventolin vereyim mi dedim tavsiye etmedi onu o ciğerlere etkili direkt şuan boğazda ödem dedi. Ama balgamı da var anlamadım burnu da akıyor. Krup tetikleri geniz akıntısı balgam da olabilir normal dedi ama başka hiç bişey balgam şurubu falan vermedi. Veya burda okuyorum soğuk hava, nebul falan onlara da değinmedi hiç anlamadım. Evde balgam sökücü şurup var ondan versem yumuşatır mı acaba balgamını ne diyorsunuz. Ayrıca serum fizyolojik dolaba koyup soğutup hava vermeyi düşünüyorum soğuk şekilde tavsiyeleriniz var mı ? Doğal kürler olabilir keçiboynuzu kaynatıp suyunu içmek falan da öksürüğe iyiymiş ama bu illet sıcağı seviyor sanırım. O yüzden ıhlamur va bu tarz şeylerden de çekiniyorum