BetulAkaIlgaz benım oğlumda 6 ay 2 günlük, mama ile besleniyordu ama artık biberonda almıyor, kaşıkla mama ver yemiyor, yoğurt sebze çorbası muhallebi ver onları yiyor, tamamen ek gıdaya geçmek istemiyorum ama sadece gece uyurken 2 kere biberonla mama verebiliyorum. Bende dünden beri doktorun verdiği tariflere göre gündüz beslenmesi ayarlamaya çalışıyorum. Sabah 10 gibi elmayı suda pişiriyorum tam pirinç ununu suda pişiriyorum katı oluyor 30mllik mamayla açıyorum onu, elmayıda çatalla ezip hepsini birleştiriyorum sonra tel süzgeçten geçirip muhallebi gibi onu yediriyorum,öğlen 1-2 gibi yoğurtla sebze püresi veriyorum çatalla ezip pütürlü yesin diye, akşam üstü havuç patates balkabağı suda pişiriyorum sulu bırakıp blendırda çekiyorum sonra üstüne zeytinyağı damlatıp onu veriyorum, yatmadan önce zar zor uyutup ayağımda sallayıp biberonla mama vermeye çalışıyorum ama genelde biberonu ağzına sokunca ağlıyor😁 mamayı içmiyorsa mecbur yine muhallebi veriyorum 🥺 Alerjik bebek olduğu için şuan bunları veriyorum sadece