hghg Doğumdan 2 ay sonra regl olmuştum ama bu ayı gecikti olmadım normal mi sizce ? Hamilelik falan yok bu arada kızlar aklınıza o gelmesin imkansız eşim burada değil çünkü
mehmeteray hghg normal ilk başlarda düzensizlik olabiliyor. Biraz geç, biraz erken olabiliyoruz. Bende 3 ay tam günü gününe oldum. Bu ay geç oldum. Zamanla düzene girecek
Sema_nur20 Nekadar geç mesela ben ilkinde 11 gün gecikti ikincisinde 1 gün gecikti şimdi 3 hafta gecikti iklnci sezaryen oldum bu arada doğum yapalı 7 ay oldu