Elfgrn cihanm Hastanede muhtemelen kan ister o yüzden ben olsam ilk sağlık ocağından verirdim. Değer ve haftaya göre alırdım hastane randevusunu da
mehmeteray cihanm sağlık ocağında saat 10 a kadar tahlil verebiliyoruz. Eğer gidecekseniz hastaneye gitmeniz daha iyi olur. Sağlık ocağında alınan tahlillerde sonuçlar genelde 1 gün sonra çıkıyor. En güzeli hastaneye gitmek
beyzagurbuzz cihanm ilk sağlık ocağına git canım. Gebelik varsa kaydın açılıyor kontroller için. Zaten kan tahlilin de pozitif çıkarsa onlar seni hastaneye yönlendiriyor.
Elfgrn cihanm mesafe açısından diyorum ben Sağlık Ocağı daha yakın yani Hastaneye gidince gittiğime değmeli ve benim O kan sonucumun karşılığını vermeli diye düşünüyorum ben kese veya bebek görme gibi
aysenm cihanm ne erken gebelik testi yaptım negatif kaset testle 3 kere silik çıktı şimdi hangisi doğrudur
sumeyyeravza cihanm kaç haftalık tahminen? İlk süreçte hastaneye gitmeniz daha doğru olur bence. Kanama alanı vs var mı bakarlar? Daha bir çok şeye. Hayırlı olsun ❤️
eylulbebesi_ cihanm ben evde testim pozitif olunca direk hastaneye gitmiştim sağlık ocağına sonradan gittim beni kendileri aramıştı hayırlı olsun 🌸
esrafidan2147 aysenm ilk hamileliğimde 3 haftalıkken kan verdim çıkmamıştı bazen geç döllenme olabiliyor