organikirmik Naciyeylmz incia aldım beğendim şimdilik. Baby icon alacaktım online bekleyebilseydim içeriği temiz
adamom_ Naciyeylmz siveno öneriliyor genelde ama ben ınternette sebamedin çok yönlü koruyucu güneş kremını sıparıs verdım sprey seklınde hem sürümü kolay hemde güzel baya da yeter 2 sene fılan gecensede almıstım gıttıgım yerde unutunca malum havalar da sıcak gıdınce sıparıs verdım
catperson Naciyeylmz sebamedin sprey olanını kullanıyorum ben, aile boyu bir ürün. Kullanımı kolay geliyor. İlk kızımda keşfetmiştim ikincide de burdan devam ediyorum.
adamom_ Naciyeylmz hassas tenlı bugun geldı benım kargom baya sıcaktı gecen bız arabada durduk esım ısını halletı geldı camda acıktı yarım saatte yuzu kızardı terledı ole bı sıcaktı dusun dedım ondan sonra gunes kremı sart
Naciyeylmz catperson çok teşekkür ediyorum rahmet edip attiniz için son kullanma tarihi ne kadarlık oluyor
belgin2 Naciyeylmz mustela kullanıyorum ben oğluma büyük boy aldım yüzüne vücuduna sürüyorum çok kolay yayılıyor birde stick aldım mustelanın onu da çantaya atıyorum yüzünü tazelemek için
16momm Naciyeylmz incia kullanıyorum koruması güzel memnunum ama sürmesi zor beyaz beyaz zor yayılıyor yağlı giibi sürünce çok terliyor
catperson Naciyeylmz sprey formda olduğu için diğerlerine göre daha uzun süre kullanılabileceğini söylemişti eczacı, ama biz ailece kullanıyoruz bunu aldığımız sene bitiririz o yüzden. Muğlada yaşıyoruz bir de her gün kullanıyoruz. Rica ederim ☺️
catperson Naciyeylmz iki kızımda da şu ana kadar böyle bir şikayet hissetmedik. Rahatsız olmuyorlar sürerken yaksa belli ederlerdi🥶