elf560_ benim kızım iki yaşına iki ay var saç tutuyor hala😥 strese falan girsin hemen tutmaya çalışıyor, uyurken zaten tutuyor😥 ben daha küçükken doktora sordum tik gibi bir davranış olarak bakıyoruz buna zamanla geçer dedi ama hala geçmedi. Eline başka şey veriyorum uyurken ama atıyor. Bu arada başka bir tanıdığımın kızı beş yaşında hala tutuyormuş uyurken. Kreşe gittiğinde öğlen uykusunda zorlanmış ama sonra alışmış. Nasıl bırakacak ben de bilmiyorum.
Yeme konusunda da kaka yaptığında kıl çıkıyor zaten. Öyle toplu toplu yeme imkanı da olmaz siz varsınız. Yerden falan bulup tek tük yemesinden bir şey olmaz. Saç yeme de obsesif olarak görülüyor. Bir süre takip edin bırakmazsa pedagog desteği alabilirsiniz. Ben de bırakmazsa tutmayı yeniden gideceğim🤷🏻♀️