eleefb Ben kademeli olarak kesmeyi tercih ettim ilk gündüz emzirme sayımızı azalttım ,gece hep aynı düzen emzirdim o süreçte yavaş yavaş gündüz emzirmeyi kestim baktım zorlanmıyor ağlamıyor gün içinde iyiyiz o an gece kesmeye de karar verdim ve tek bi günde kestim.Gece uyandığında sarılıp uyudum ya da ayağımda salladım bu süreçte 🌸