Sanirim komşu çocuğundan hastalık bulaştı simdi ateşi cikiyo yüksek değil fazla ama boğazı kötü gibi öhö öhö diyo daha yeni hastalık atlatmistik sağlık ocağına götürsem mi bi baksa mj acaba hemen ilaç kullanıyor musunuz siz
Kendime cok kızıyorum keşke kabul etmeseydim diye onun çocuğu da öksürüyodu fark ettim eyvah hasta dedm yok yok dedi sonra baktım hapşıyo burnunu cekiyo yine dedm hasta bu çocuk öyle diyince küstü ve tmm tmm gidiyorm dedi çekti gitti umurumda olmadı ama oksuren çocuğu niye alıp 2 bebekli eve getirir ki insan