eso_akn 37 günlük lohusayım bebeğim 4+3 doğdu kafası büyük bir bebekti doğumum çok zor oldu hala ağrılarım geçmedi öksürürken karnım ve rahmim çok ağırıyor sebebi nedir akıntılarımda hala bitmedi