Kızlar merhaba ben bı fikir alacağım biraz da iç dökme :) 3 aylık bebegım var iş yerınde çalıştığım bayan arkadaşlarım bugün bana bebek görmeye gelecek 3 gıbı gelırız dedıler fazla bi şey yapma uğraşma dıye soyledıler ama ben kalabalık olacakları için tabı kı bır şeyler hazırladım. Ama canımı sıkan bi şey var 12 kısı falan geleck olanlar öğlen arasında her gün bırısı ıkı cesıt yapıp getırıyor okulda yenıyor ben varken de boyleydı . Ama bugün de yıne yapacaklarmış börek tatlı falan yapmış arkadaş ben de dedım kı bana 3 gıbı geleceksınız zaten nıye bugün bı şeyler yeyıp gelıyorsunuz ben bı suru şey hazırladım dedım az yerız öğlen dedıler yıne de canım sıkıldı bebekle o kadar uğraşıyorum ıkı saat sonra nasıl yenecek o kadar şey Bılmıyorum . Neyse bunu düşünerek menüye sehrıye salatası ekleyım mi bı fıkır verın çok aç olmayacaklar muhtelemen ?
Menü : patates salatası
Kısır
Poğaça
Kıymalı börek
Cıkolatalı kek
Serbetlı tatlı
Susamlı kurabiye / yanına sehrıye salatası ekleyım mı salata ya yenir mı yoksa hıc uğraşmayım mı ? ( not : üç cesıdı sagolsun ıkı arkadaşım yaptı gonderdı bebeklısın dıye yardımcı oldular 🥰 )