meliiii bize doğum günü hediye geldi anneannesinden, o kadar sevdi ki anlatamam. şimdilik ayakları pedala yetişmiyor tam nereye koyacağını bilemiyor arada yere değiyor kontrol etmem gerekiyor tek eksisi bu oldu. zamanla o da düzelir bizimki daha 1 yaşında, yakın mesafelere bununla gidiyoruz bebek arabasından daha çok sevdi binince heyecanlanıyor 