İyi geceler anneler şimdi sorunumuz şu ki bebeğim 1-2 ay önce kışın üst üste 3 kez hastalık geçirdi birinci ateşliydi azı dişleri patladı boğaz enfeksiyonu 2. Grip iştahsızlık hepsinde tabi 3. Son olarak salgın vardıya kusma ishal yaşadı bu süreçte 3 kg yakın kilo vermiş geri nasıl kilo aldırırım ne yapmalıyım tartıda görünce çok üzüldüm ki 1 yaş yani tamamen yürüme öncesi çok güzel kilo alan bebekti şuan hem çok hareketli sürekli koşturuyor hem de dönem dönem iştahsız ne yapmalıyım