Nilll29 ne olabilir ki? Acil doğuma gidenleri “siz özel takipliymişsiniz, doğurtamayız” demiyorlar sonuçta.
Ben özelde doğum yaptım ama yaşadığım şehirden iki saat uzaktaydı. Hiç devlet takipli olmamama rağmen önce bir saat uzaklıktaki merkez devlet hastanesinde doğumun başladığını teyit ettirdim. Sonra özel hastaneye geçiş yaptım. Gayet de güzel ve ilgili davrandılar