organikirmik Yarın kan verelim diye randevu aldım ama aklıma yeni geldi sağlık ocağında çocuklardan kan alabiliyorlar mı (18 ay) alırsa da zorlanırlar mu acaba
myavocado organikirmik hiç vermedik sağlık ocağında, ama aşılarını sağlık ocağında yaptırdığım çok oldu. Orada aşı yapan aynı zamanda, bebeklerin takibini yapan hemşireler bebek konusunda bayağı bilgili gibi duruyor ama lan alma özelinde bilemedim.
organikirmik myavocado evet devlet aşılarını ben de hep sağlık ocağında yaptırıyorum ama onlar mı kan alıyor bilemedim kan alma zamanı. 12 ay zamanı kan alınacak aldırın gelin sonuçlarla demişlerdi o da yeni geldi aklıma