Uykumdan uyandım aklıma takıldı 😂 oğlum nedeni belirsiz bi enfeksiyon geçirdi crpsi yüksekti epey. Birkaç iğne sonrası şehir hastanesinde kan verdik düşüşe geçtiği için başka bir tedavi uygulamadı ama karaciğer değeri yükselmişti crp de sıfırlanmamıştı 3 gün sonra muhakkak kan verin dedi. Araya bayram girdi seyran girdi nezle girdi derken vermedik. Yarın kan verelim diye randevu aldım ama aklıma yeni geldi sağlık ocağında çocuklardan kan alabiliyorlar mı (18 ay) alırsa da zorlanırlar mu acaba