Benimde istanbuldaki evimde olmuştugiderden gelmişti dedii ilaçlama yapan şirket bir sürü ilaç kullandım işe yaraamdı bir
Şirketten geldiler küçük tüp şeklinde bir
İlaçla böceğin girip çıkabileceği her yere mercimek tanesi şeklinde sürüp sürüp bıraktılar bie gün sonra eve geldiğimde hepsi ölmüştü ve daha asla yaşamadım öyle bişey bu ilaç domino etksi yaratıyormuş bir tanesi yedi diyelim ilacı yuvasına gittiğinde yuvasındakileri de öldürüyor demişlerdi çok doğruyöuş