papatyatac kızlar 8 11 bin arası güzel bir dikey Süpürge arayisindayim karaca Philips arasında kaldım aranızda alıp kullanan memnun kalan var mı acaba
rukiye33 Philios bir müddet sonra bataryası arıza veriyor , elimde dydon var cok memnunum o olmasaydı tefal alırdım tefalin süpürgeleri cok iyi bir arkadasımda kullandım cok iyi