hilalll2 Bebeğim 6 aylık oldu ve bi kaç gündür gece uykusunda çok yoğun kafa terlemesi oluyor daha önce hiç yaşamadım bu durumu normal mi
smileylaylom hilalll2 bence normal oğlumun çok saçı yoktu geçen sene bi gün bizim yatakda kafası terlemiş uyku sersemi korkmuştum çocuğa bi şey oldu diye. Eşimin de kafası terliyor genetik diye düşündüm. Çok sıcaklarda oluyor. Odasında soğutucu oluyor 23-24 derecede çok rahat uyuyor.
aycaunalsimsek hilalll2 üzeri kalın geliyor olabilir. 24 derece yattığı oda, kısa kollu altı uzun tulumu var üzerine de incecik bir müslin örtü örtüyorum o kadar, oda zaten atıyor üzerinden :)
hilalll2 smileylaylom -sevimlipolyanna- saçları çok değil zaten ama oda 22 derece kısa kol zıbın uzun kol badi çorapsız kalın battaniye ile uyuyor havalar ısındı sanırım battaniye kalın geliyor diye düşünüyorum ama gündüzde bu şekilde uyuyor gündüz terleme olmuyor
smileylaylom hilalll2 havalar sıcak 22 derece ise ev ince bir pijama yeterli bence. Şuan biz soğutucu çalıştırıyoruz oğlum bez üstüne müslin uyku tulumu ile uyuyor kolsuz.
hilalll2 -sevimlipolyanna- organikirmik bence de fazla ama herkes sürekli hasta edicen ince giydiriyorsun bu battaniye çok ince vs dediği için kafamı karıştırıyor açıkçası
nazligiz Oğlum 18. Ayında ilk uykuya daldığında acayip terler kafası doğduğundan beri öyleydi bir de diş süreçlerinde çok terlerdi kafası normal bi durum
organikirmik hilalll2 sen boşver başkalarını benim kayınvalidem çocuğa 4 kat çorap giydiriyordu ayakları üşür diye. Ona kalsa çocuk şimdi mantar olmuştu. Ensesi göğsü ılıksa üşümüyordur.
hilalll2 organikirmik bende öyle düşünüyorum ensesi soğuk değilse üşümüyordur diye ama son günlerde de hava çok ısınınca terlemeye başladı çocuk
organikirmik hilalll2 gün içinde zıbın giyiyor benimki sadece klima açık evde aralıksız. Uyurken onu da çıkarıyorum öğlen. Akşam da zıbınla sadece