En son cumartesi günü sahaflardan kitap aldım. Listem epeyce kabarıktı ve kitap fiyatları yüksek olunca sahaf gezisine çıktık. Çoğunu buldum. Ama internetten en çok Amazon’dan, bazen de bkm kitap’tan satın alıyorum. Amazon’dan en son 2 ay önce Veba, Düşüş, Martin Eden, Biz, Fahrenheit 451, Sakar, Monte Cristo Kontu ve Sabahın Üçü’nü almışım. Biz, Monte Cristo Kontu ve Fahrenheit 451 (onu şimdi okuyorum) hariç diğerlerini okudum. Hepsi güzeldi, tavsiye ederim.