Kızım 22 aylık yaklaşık bir aydır geceleri kendini sağa sola atarak gözleri kapalı ağlıyor dokunsam ağlıyor dokunmamı bile istemiyor biraz geçiyor ya odadan çıkarıyorum çok ağlar sa yada kucağıma alıp pışpışlıyorum bazen krizleri uzuyor sonra kendiliğinden geçiyor sonra beni kabul ediyor ve uyutuyorum geri ama artık üzülüyorum korkuyorum şuanda ayağımda salladım iki saat sonra uyudu uykuya direniyor offf kendimi çok çaresiz hissediyorum durumu yaşayan var mı doktora da gittim ilaç verdi ama nafile 😞😞😞