kubrademrr ben yetişememeyi dert etmeyi bıraktım. Evim hep dağınık. Temizlerken tüm mutfağın kirini dert etmek yerine yapabildiğim bir metrelik alana odaklanıyorum. Tezgahın üzeri hınca hınç doluysa bir taraftakileri makineye diziyorum. O kısmı derinlemesine temizliyorum. Diğer tarafı hiç umursamıyorum. Vaktim kalırsa diğer tarafa da el atıyorum. Ama yaptığım kısma mutlu olmayı öne çıkarıyorum. Böylece mutlu kalma seviyem artıyor. O mutlulukla diğer tarafı da yapma enerjisi geliyor😅
Her iki tarafı da derinlemesine temizlemeye kalksam rahat bir saatim gider. Kendime böyle küçük kaçışlar hediye ediyorum. Ayrıca memnun olmayan öte tarafa baksın. Ruhumuz bu saçmalıklarla üzülemeyecek kadar narin. Onu koruyalım 🫶🏻
Onay Beklemesi üzerine not: bu metinde onaya gidecek ne var, anlamadım?