rozeriin Aklimideliricem ben direk ortaöğretimden mübaşirlik düşünüyorum inşallah hepimizin gönlüne göre olur 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
BongomyaPrensi rozeriin bende ortaöğretimden gireceğim katiplik, mübaşirlik, düz memur, teknisyen artık hangisi olursa hakkımızda hayırlısı ❤️
BongomyaPrensi rozeriin ikinize de iyi gelicek o yüzden böyle düşünüp karar verin Mesela oğlum her eve geldiğinde okulda yeni bişey öğrenmiş oluyor ve öğrendiğini direk gelip söylüyor şaşırıp kalıyorum 😃